Новини

ПРО СУВЕНІРНУ ПРОДУКЦІЮ В ТУРИЗМІ

Термін «сувенір» має французьке походження (“souvenir”) і є згадкою, пам’яттю, яка пов’язана з перебуванням у тому чи іншому місці, або з якоюсь пам’ятною подією.
На перший погляд дрібничка, яку ви придбаваєте у місцях свого відпочинку, відображає життя, культуру, побут, традиції та звичаї туристичної дестинації.
Кожен сувенір, привезений із подорожі, повинен бути унікальним, таким, що несе приємний спогад і бажання зануритись в ту саму, особливу атмосферу.
Крім того, сувеніри - це дієвий інструмент маркетингу, частина брендування чи окремого туристичного продукту чи туристичної дестинації. Це саме те , чим турист буде хизуватись після подорожі та надихати інших відвідати те чи інше місце.
Окрім цінності, яку має сувенір для туриста, це можливість самозайнятості населення, через виробництва унікальної продукції, характерної для місцевості.
Сувенірна продукція може бути способом диверсифікації діяльності, адже в туристичному продукті місце мають не лише проживання, харчування та трансфер, але і сувеніри, на які туристи витрачають левову частину коштів.
В якості прикладу, можна привести унікальний котелевський коржик, який є не просто смаколиком, витвором мистецтва і на Котелевщині мав назву "панянка".

В умілих руках і дивовижній уяві Оксани Дорошенко, з'являються справжні шедеври в основі яких природа!!!! У сакральній символіці оживають різні звірі, птахи, квіти, дерева- все, що впильнуєтоко пані Оксани серед краси Більського історико-культурного заповідника.

Шануючи традиції продовжує своє друге життя туристичний притулок "Явірник", а літопис його відвідувачів ведеться у книзі, яку виконав з дерева майстер, теж з Полтавщини, Іван Фурса.
Гостьова книга - це теж цікава річ у сфері гостинності, яка, окрім того, що дає можливість відвідувачу бути причетним до Вашої історії, почувати себе бажаним особливим гостем має ще і реальну практику значущість у застосуванні.
Таких ідей можна навести багато.
Головне - це зрозуміти родзинку свого краю та та втілити це у сувенірній продукції, яка згодом виконає свою місію для розвитку справи, яку робите.

Гадаємо, вам буде цікаво познайомитись із майстрами, яких ми згадали.
І якщо ви власник готелю чи ресторану, то саме час замовити Гостьову книгу, яка вже є у найвищих горах Карпат та грузинських рестораціях.

Знайомтесь з майстрами Іван Фурса та Оксана Дорошенко з Полтавщини😉
... Дивитись більшеДивитись менше

Глянути на Facebook

ПРО РЕКОМЕНДАЦІЇ ВІД UNWTO ДЛЯ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ

Сьогодні відбулася онлайн конференція "Поточний стан та тенденції розвитку туризму в сучасних умовах" ініційована та організована Департаментом міжнародного співробітництва Харківської міської ради.

Ділимося з вами основними рекомендаціями Координатора з питань співробітництва держав-членів Всесвітньої туристичної організації UNWTO Беки Джакелі.📝

Рекомендації:
1.Стимулювання приватного сектору.✅

Пакет стимулювання повинен бути розрахований терміном понад 5 років, який би передбачав не лише податкові пільги і банківські кредити, але й політики просування країни.

2. Забезпечення високої якості послуг.✅

Проведення он-лайн-треніншів для суб'єктів господарської діяльності в туризмі, для набуття необхідних професійних знань та навичок.

3. Акцент на розвитку гірської місцевості та зосередження уваги на трьох видах туризму :✅
- сільський❗
- екологічний❗
- лікувально-оздоровчий.❗

4. Позиціонування України і бренд країни в контексті успішних політик та економічних реформ.✅

І ще одна важлива річ, яку треба розуміти вже сьогодні.
Споживач змінюється, його вподобання також.
Традиційні дестинації відійдуть на другий план.
Тренд періоду пост COVID-19 - нове і незвідане.

Команда грінвейсівців закликає поглянути на свої території по-своєму, та шукати той потенціал, який варто перетворити в туристичну дестинацію з цікавими конкурентними перевагами локального туристичного продукту.
... Дивитись більшеДивитись менше

Глянути на Facebook

Як громади і місцевий бізнес в Україні та за кордоном адаптуються до умов карантину?

Чого очікувати громадам в туристичній сфері?

Як подолати наслідки карантину та як сьогодні місцева влада може допомогти бізнесу вижити?

Про це та багато іншого читайте у нашому лонгріді за підсумками конференції "Відновлення місцевої економіки" ⤵️
decentralization.uacrisis.org/mistseva_ekonomika?fbclid=IwAR1zKaclwZ5PABnHR95h7gr8kQO-3xaST_Flgxz...

USAID Ukraine - USAID Україна #DOBRE Український кризовий медіа-центр
... Дивитись більшеДивитись менше

Глянути на Facebook

ПРО ЦИФРОВІ НАВИЧКИ МАЙБУТНЬГО ДЛЯ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ТУРИЗМУ

8 травня відбувся вебінар Всесвітньої туристичної організації (UNWTO) 🌍🌐
Використання можливостей цифрових навичок для розвитку сільського туризму.☝️
У доповідях спікерів йшлося про зв'язок із природою через нову цифрову реальність.🌐🗺️
Сільський туризм досягає тренду діджиталізації, оновлюючи свій підхід і стратегію, коли ми #TravelTomorrow

Про Цифрові навички необхідні для виживання туристичної індустрії після карантину COVID 19 йшлося у рекомендаціях Монсерат Пенаройя (La Salle Ramon Llull University ) www.salleurl.edu/en

📌Базові навички
📝1. Навички цифрового маркетингу: SEO, Реклама, соціальні мережі, Direct Маркетинг, Content Менеджмент
📝2. Цифрові навички в бізнесі: Бізнес модель, Аналіз даних
📝3. Навички продуктивності: інструменти колаборації, вітрутальні зустрчі, CRM системи, ERP\PMS.

🔎Цифрові маркетингові навички (SEO) допоможуть вам
- отримати базові знання Google або інших пошукових систем;
- як створити стратегію побудови звязків;
- як індексувати (to index) ваш контент
- який алгоритм Google до сортування результатів SERP

🔎Реклама. Необхідна для просування вашого бізнесу з використанням можливостей:
Google Adwords
Facebook/InstagramAds
Copyrighting
landing page creation( створення цільовї сторінки ) - це будь яка сторінка на якій є лише один додаток і цільова дія

🔎Соціальні мережі є тими інструментами, які допомагають керувати відносинами із споживачами та знаходити нові проекти.
Facebook (+40)
Innstagram
Linkedin (B2B)

🔎Дірект Маркетинг або прямий маркетинг. Ви завжди повинні підтримувати прямий контакт з вашими споживачами за допомогою
Whatsapp Business
Mailchimp, Constant Contact, Experian Cheetah Mail, etc…

🔎Система контент менеджменту для управління сайтом обов’язковими є знання :
WordPress
Woocommerce
Drupal
Joomla

🔎2. Цифрові бізнес навички.
Бізнес-модель має багато компонентів, тому потрібно бути обізнаними в них та анаоізувати найкращі можливості, а саме:
Цінність твоєї пропозиції
Твій ринковий сегмент
Доступні маркетплейси
Модель твого прибутку
Твої ключові послуги

🔎Аналіз даних.📊📈📉
Не обовязково бути аналітиком аби вміти проаналізувати дані та прийняти управлінське рішення по них. Варто освоїти знання:
Google Analytics
Social network stats
Booking engine stats

📑Інструменти коллаборації або спільної роботи
Існують базові цифрові інструменти , які полегшать ваше життя і дозволять працювати з іншими людьми
Спільна робота із документами через Google Drive, One Drive..Документи,
Хмари для збереження інформації

👫Віртуальні зустрічі🧑‍🤝‍🧑👭👬
Zoom
Adobe connect
Webex
Collaborate

🔎CRM Використання інструментів по управлінню відносинами з вашими споживачами приведе вас до справжньої орієнтації на споживача, підвищуючи лояльність і знижуючи вашу залежність як посредника

🔎ERP/PMS.
Якщо ти керуєш понад 20тьма кімнатами або комплексним бізнесом тобі доведеться використовувати Планування ресурсів підприємства (ERP) чи систему правління майном PMS.
... Дивитись більшеДивитись менше

Глянути на Facebook

Пропонуємо до перегляду запис онлайн-трансляції від 6 травня 2020 р. на тему:
ЕКОЛОГІЧНИЙ І АКТИВНИЙ ТУРИЗМ В УКРАЇНІ ПІСЛЯ КАРАНТИНУ

Учасники обговорення:
Сергій Підмогильний (модератор), експерт з екологічного туризму, директор туроператора «Terra Incognita», координатор з розвитку мережі Greenways Ukraine
Тараненко Антон, Київ, експерт з туризму, CEO VISIT UKRAINE
Киселюк Олександр, Яремче, заступник директора Карпатського національного природного парку
Ярослав Козак, Київ, співзасновник клубу екологічного туризму «Добре Поїхали»
Володимир Горон, Івано-Франіквщина, туроператор TURE та мережа туристичних кемпінгів на Дністрі і Чорному Черемоші
Олександр Бурсанов, Закарпаття, туристичний притулок «Явірник», голова туристичного товариства «Карпатські Стежки»
Михайло Жмуд, Вилкове, директор туроператора «Вилкове-Пелікан-Тур» та база відпочинку «Пелікан» на р. Дунай
Володимир Казаков, Кривий Ріг, гід, туристичний центр Кривого Рогу «Кривбастур»
Михайло Петелицький, Київ, мережа прокатів каяків в Україні «Каяк Каное центр»
Тулюлюк Наталя, Київ, велоклуб «Веловуйки»
Мар’яна Олеськів, Київ, голова Державного агентства розвитку туризму
Дмитро Нальотов, народний депутат, голова підкомітету Верховної Ради України з питань туризму та курортів

Всі спікери – практики, з різних регіонів, різним досвідом і різними видами діяльності.

Про що ми говорили:
- Прогнози сезону 2020 та підготовка до посткарантинних заходів
- Щодо Проекту Discoverukrainenow.com та мережі всеукраїнських туристичних інфоцентрів
- Чи готові екотуристичні дестинації до ймовірного напливу туристів і що нового запропонує туристам у сезоні 2020?
- Наскільки сильний вітчизняний екотуристичний продукт?
- Як криза вплинула на попит екотурів і співпрацю з туристичними операторами?
- Хто і які заходи безпеки здоров’я впроваджує?
- Чи треба змінювати/адаптовувати туристичні продукти і якщо треба, то як?
- Що врахувати при створенні нових кемпінгів?
- Чи є можливість розвинути далекобіжні туристичні шляхи та перетворити їх у туристичні продукти – Закарпатський туристичний шлях та Східно-Карпатський туристичний шлях?
- Які зміни в організації проживання і харчування очікуються у кемпінгах і туристичних притулках?
- Планування логістики в сезоні
- Оцінка вплив різних негативних екологічних факторів на туристичну діяльність
- Відкриття нових туристичних маршрутів для трекінгу в Центральній Україні?
- Що відбуватиметься на ринку прокатних послуг? Чи реально відкривати прокатні послуги в кризу?
- Як зміняться послуги українського велотуризму у 2020 році?
- Чи перспективний велотуризм, як послуга, яку надають туроператори? Чи все ж це індивідуальний формат, який більше пасує як послуги велопрокатів і велогідів на місцях?
- Яка державна політика і підтримка туристичної галузі у 2020 році і чого очікувати в сегменті еко- і активного туризму? Чи є щось у проекті нового Закону України про туризм такого, що може впливати на сегмент еко- і активного туризму?

Захід організовано мережею Greenways Ukraine в партнерстві з VISIT Ukraine та Державним агентством розвитку туризму
... Дивитись більшеДивитись менше

Глянути на Facebook
Обліковий запис в Грінвейс Україна
Введіть будь-ласка, свій логін та пароль для входу